Κατηγορίες
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΙΝΗΤΩΝ ORIGINAL
ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ-TABLETS-FCT
SMART TECH-GADGETS-WEARABLES-BLUETOOTH
ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ - POWER BANK
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΩΝ-TABLETS
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SCOOTER - ΗΛEΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ
ΗΧΟΣ - ΕΙΚΟΝΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
RADIO - ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΪΑΤΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ- MYDATA - ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ALCATEL OT-5020 OT M'POP ΟΘΟΝΗ 3P OR
Κωδικός είδους | : | 8122132 |
BARCODE | : | 5205308122132 |
Επιπλέον χαρακτηριστικό | : | 3P |
Κατασκευαστής | : | 3rd Party |
Μάρκα | : | ALCATEL |
Εγγύηση | : | 3 μήνες |
Προτεινόμενη λιανική 27.5 €
Διαθέσιμο
Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να φέρουν τη σήμανση VL.
Συνθήκες που καθιστούν το προϊόν εκτός εγγύησης:
- Οι ταινίες ασφαλείας, Φιλμ προστασίας και ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος θα πρέπει να μην έχουν σκιστεί ή αφαιρεθεί.
- Το προϊόν θα πρέπει να είναι αυστηρώς εντός εγγύησης (αγορά εντός 3 μηνών).
- Το προϊόν δεν θα πρέπει να φέρει σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά, η ταινία σύνδεσης να μην έχει κοπεί ή να μην έχει τσακίσει σε καμία περίπτωση.
- Κανένα άλλο εξάρτημα δεν θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί ή να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά.
- Να μην έχει επισκευαστεί και να μην έχει γίνει κανενός είδους επέμβαση στο προϊόν.
Προσοχή! Κατά την παραλαβή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού, χωρίς να ξεκολλήσετε τίποτα πάνω του (αυτοκολλητάκια, ταινίες, ζελατίνα), το δοκιμάζετε στο κινητό τηλέφωνο, "στον αέρα" - χωρίς να το κουμπώσετε πάνω στο κάσωμα της συσκευής- και το ανοίγετε για να δείτε αν λειτουργεί ή όχι. Σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να βάλετε το ανταλλακτικό στη συσκευασία του με όλα τα παρελκόμενα (πχ. αντιστατικό σακουλάκι) και να αποστείλετε RMA προς έγκριση επιστροφής από εμάς για να επαναπροωθηθεί στο Service προς έλεγχο.
Για να επιστραφεί δηλαδή το συγκεκριμένο ανταλλακτικό για οποιοδήποτε λόγο στην εταιρεία μας, για πίστωση ή αντικατάσταση, θα πρέπει να βρίσκεται στην συσκευασία στην οποία το παραλάβατε. Δηλαδή το χάρτινο κουτί/συσκευασία του Service με το σωστό barcode που χαρακτηρίζει το προϊόν που βρίσκεται μέσα. Εάν δεν υπάρχει πλέον η συσκευασία, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με την συσκευή στην οποία είναι τοποθετημένο.
Σε περίπτωση που το Service της εταιρεία μας αποφανθεί πως το ανταλλακτικό δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά το πρόβλημα είναι της συσκευής θα υπάρξει χρέωση 18 ευρώ + ΦΠΑ. Σε περίπτωση που το flex της οθόνης έχει κοπεί ή το IC δεν λειτουργεί, η οθόνη τίθεται αυτομάτως εκτός εγγύησης. Γι' αυτό παρακαλούμε να μην τοποθετείτε πάνω στην οθόνη επιπρόσθετες κόλλες ή άλλα κολλώδη υγρά, γιατί όλες οι εταιρείες τα θέτουν αυτομάτως εκτός εγγύησης.
Σε κάθε περίπτωση, η επιβεβαίωση τυχόν ελαττωματικού προϊόντος γίνεται από την κατασκευάστρια εταιρεία, στην οποία και αποστέλλεται το προϊόν, έπειτα από την παραλαβή του από την εταιρεία μας.
Έπειτα από την ολοκλήρωση του ελέγχου από την κατασκευάστρια εταιρεία και σύμφωνα με το αποτέλεσμα, προχωράμε σε αντικατάσταση ή πίστωση του προϊόντος.
Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να αποστείλετε συμπληρωμένη την φόρμα RMA και να λάβετε με e-mail τον αριθμό έγκρισης RMA από εμάς.
Για να αποστείλετε RMA πατήστε εδώ
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και γρηγορότερη απόκριση από το εργοστάσιο, θα ήταν καλό να μας στείλετε βίντεο ή/και φωτογραφίες του τυχόν ελαττώματος του ανταλλακτικού την ώρα της επισκευής, αποδεικνύοντας έτσι το πρόβλημα. Στο βίντεο θα πρέπει να φαίνεται το διακριτικό αυτοκόλλητο του εργοστασίου Hyperfix, που βρίσκεται πάντα σε εμφανές σημείο. Το βίντεο δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 30 δευτερόλεπτα. Για να ανεβάσετε βίντεο/φωτογραφίες, παρακαλώ πατήστε εδώ
Κωδικός σύνδεσης στη σελίδα : VOLTE-TEL_RMA_Z@}R3b9vrMV
Συνθήκες που καθιστούν το προϊόν εκτός εγγύησης:
- Οι ταινίες ασφαλείας, Φιλμ προστασίας και ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος θα πρέπει να μην έχουν σκιστεί ή αφαιρεθεί.
- Το προϊόν θα πρέπει να είναι αυστηρώς εντός εγγύησης (αγορά εντός 3 μηνών).
- Το προϊόν δεν θα πρέπει να φέρει σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά, η ταινία σύνδεσης να μην έχει κοπεί ή να μην έχει τσακίσει σε καμία περίπτωση.
- Κανένα άλλο εξάρτημα δεν θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί ή να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά.
- Να μην έχει επισκευαστεί και να μην έχει γίνει κανενός είδους επέμβαση στο προϊόν.
Προσοχή! Κατά την παραλαβή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού, χωρίς να ξεκολλήσετε τίποτα πάνω του (αυτοκολλητάκια, ταινίες, ζελατίνα), το δοκιμάζετε στο κινητό τηλέφωνο, "στον αέρα" - χωρίς να το κουμπώσετε πάνω στο κάσωμα της συσκευής- και το ανοίγετε για να δείτε αν λειτουργεί ή όχι. Σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να βάλετε το ανταλλακτικό στη συσκευασία του με όλα τα παρελκόμενα (πχ. αντιστατικό σακουλάκι) και να αποστείλετε RMA προς έγκριση επιστροφής από εμάς για να επαναπροωθηθεί στο Service προς έλεγχο.
Για να επιστραφεί δηλαδή το συγκεκριμένο ανταλλακτικό για οποιοδήποτε λόγο στην εταιρεία μας, για πίστωση ή αντικατάσταση, θα πρέπει να βρίσκεται στην συσκευασία στην οποία το παραλάβατε. Δηλαδή το χάρτινο κουτί/συσκευασία του Service με το σωστό barcode που χαρακτηρίζει το προϊόν που βρίσκεται μέσα. Εάν δεν υπάρχει πλέον η συσκευασία, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με την συσκευή στην οποία είναι τοποθετημένο.
Σε περίπτωση που το Service της εταιρεία μας αποφανθεί πως το ανταλλακτικό δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά το πρόβλημα είναι της συσκευής θα υπάρξει χρέωση 18 ευρώ + ΦΠΑ. Σε περίπτωση που το flex της οθόνης έχει κοπεί ή το IC δεν λειτουργεί, η οθόνη τίθεται αυτομάτως εκτός εγγύησης. Γι' αυτό παρακαλούμε να μην τοποθετείτε πάνω στην οθόνη επιπρόσθετες κόλλες ή άλλα κολλώδη υγρά, γιατί όλες οι εταιρείες τα θέτουν αυτομάτως εκτός εγγύησης.
Σε κάθε περίπτωση, η επιβεβαίωση τυχόν ελαττωματικού προϊόντος γίνεται από την κατασκευάστρια εταιρεία, στην οποία και αποστέλλεται το προϊόν, έπειτα από την παραλαβή του από την εταιρεία μας.
Έπειτα από την ολοκλήρωση του ελέγχου από την κατασκευάστρια εταιρεία και σύμφωνα με το αποτέλεσμα, προχωράμε σε αντικατάσταση ή πίστωση του προϊόντος.
Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να αποστείλετε συμπληρωμένη την φόρμα RMA και να λάβετε με e-mail τον αριθμό έγκρισης RMA από εμάς.
Για να αποστείλετε RMA πατήστε εδώ
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και γρηγορότερη απόκριση από το εργοστάσιο, θα ήταν καλό να μας στείλετε βίντεο ή/και φωτογραφίες του τυχόν ελαττώματος του ανταλλακτικού την ώρα της επισκευής, αποδεικνύοντας έτσι το πρόβλημα. Στο βίντεο θα πρέπει να φαίνεται το διακριτικό αυτοκόλλητο του εργοστασίου Hyperfix, που βρίσκεται πάντα σε εμφανές σημείο. Το βίντεο δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 30 δευτερόλεπτα. Για να ανεβάσετε βίντεο/φωτογραφίες, παρακαλώ πατήστε εδώ
Κωδικός σύνδεσης στη σελίδα : VOLTE-TEL_RMA_Z@}R3b9vrMV