Κατηγορίες
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΙΝΗΤΩΝ ORIGINAL
ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ-TABLETS-FCT
SMART TECH-GADGETS-WEARABLES-BLUETOOTH
ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ - POWER BANK
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΩΝ-TABLETS
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SCOOTER - ΗΛEΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ
ΗΧΟΣ - ΕΙΚΟΝΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
RADIO - ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΪΑΤΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ- MYDATA - ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
HUAWEI MEDIAPAD M5 LITE 10 TABLET 10.1 TOUCH SCREEN+LENS BLACK 3P OR
Κωδικός είδους | : | 8261640 |
BARCODE | : | 5205308261640 |
Επιπλέον χαρακτηριστικό | : | 3P |
Κατασκευαστής | : | 3rd Party |
Μάρκα | : | HUAWEI |
Εγγύηση | : | 3 μήνες |
Προτεινόμενη λιανική 22.99 €
Διαθέσιμο
Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να φέρουν τη σήμανση VL.
Συνθήκες που καθιστούν το προϊόν εκτός εγγύησης:
Οι ταινίες ασφαλείας, Φιλμ προστασίας και ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος θα πρέπει να μην έχουν σχιστεί ή αφαιρεθεί.
Το προϊόν θα πρέπει να είναι αυστηρώς εντός εγγύησης.
Το προϊόν δεν θα πρέπει να φέρει σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά, η ταινία σύνδεσης να μην έχει κοπεί ή να έχει τσακίσει σε καμία περίπτωση.
Δεν θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί ή να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά κανένα άλλο εξάρτημα.
Να μην έχει επισκευαστεί και να μην έχει γίνει κανενός είδους επέμβαση στο προϊόν.
Προσοχή! Κατά την παραλαβή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού χωρίς να ξεκολλήσετε τίποτα πάνω του (αυτοκολλητάκια ,ταινίες ,ζελατίνα), το δοκιμάζετε στο κινητό τηλέφωνο, στον αέρα, και το ανοίγετε για να δείτε αν λειτουργεί ή οχι , σε περίπτωση προβλήματος το ανταλλακτικό μπαίνει στην συσκευασία του με όλα τα παρελκόμενα (πχ. αντιστατικό σακουλάκι) και επιστρέφεται σε εμάς για να επαναπροωθηθεί στο Service προς έλεγχο.
Για να επιστραφεί δηλαδή το συγκεκριμένο ανταλλακτικό για οποιοδήποτε λόγο στην εταιρεία μας, για πίστωση ή αντικατάσταση, θα πρέπει να βρίσκεται στην συσκευασία στην οποία το παραλάβατε. Δηλαδή το χάρτινο κουτί του Service με το σωστό barcode που χαρακτηρίζει το προϊόν που βρίσκεται μέσα. Εάν δεν υπάρχει πλέον η συσκευασία, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με την συσκευή στην οποία είναι τοποθετημένο.
Στην περίπτωση που το Service αποφανθεί πως το ανταλλακτικό δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά το πρόβλημα είναι της συσκευής θα υπάρξει χρέωση 18 ευρω + ΦΠΑ. Για αυτό παρακαλούμε να μην τοποθετείτε πάνω στην οθόνη επιπρόσθετες κόλλες ή άλλα κολλώδη υγρά, γιατί το Service τα θέτει αυτομάτως εκτός εγγύησης.
Σε κάθε περίπτωση η επιβεβαίωση τυχόν ελαττωματικού προϊόντος γίνεται από την κατασκευάστρια εταιρεία, στην οποία και αποστέλλεται το προϊόν έπειτα από την παραλαβή του από την εταιρεία μας.
Έπειτα από την ολοκλήρωση του ελέγχου από την κατασκευάστρια εταιρεία και σύμφωνα με το αποτέλεσμα, προχωράμε σε αντικατάσταση ή πίστωση του προϊόντος.
Συνθήκες που καθιστούν το προϊόν εκτός εγγύησης:
Οι ταινίες ασφαλείας, Φιλμ προστασίας και ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος θα πρέπει να μην έχουν σχιστεί ή αφαιρεθεί.
Το προϊόν θα πρέπει να είναι αυστηρώς εντός εγγύησης.
Το προϊόν δεν θα πρέπει να φέρει σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά, η ταινία σύνδεσης να μην έχει κοπεί ή να έχει τσακίσει σε καμία περίπτωση.
Δεν θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί ή να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά κανένα άλλο εξάρτημα.
Να μην έχει επισκευαστεί και να μην έχει γίνει κανενός είδους επέμβαση στο προϊόν.
Προσοχή! Κατά την παραλαβή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού χωρίς να ξεκολλήσετε τίποτα πάνω του (αυτοκολλητάκια ,ταινίες ,ζελατίνα), το δοκιμάζετε στο κινητό τηλέφωνο, στον αέρα, και το ανοίγετε για να δείτε αν λειτουργεί ή οχι , σε περίπτωση προβλήματος το ανταλλακτικό μπαίνει στην συσκευασία του με όλα τα παρελκόμενα (πχ. αντιστατικό σακουλάκι) και επιστρέφεται σε εμάς για να επαναπροωθηθεί στο Service προς έλεγχο.
Για να επιστραφεί δηλαδή το συγκεκριμένο ανταλλακτικό για οποιοδήποτε λόγο στην εταιρεία μας, για πίστωση ή αντικατάσταση, θα πρέπει να βρίσκεται στην συσκευασία στην οποία το παραλάβατε. Δηλαδή το χάρτινο κουτί του Service με το σωστό barcode που χαρακτηρίζει το προϊόν που βρίσκεται μέσα. Εάν δεν υπάρχει πλέον η συσκευασία, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με την συσκευή στην οποία είναι τοποθετημένο.
Στην περίπτωση που το Service αποφανθεί πως το ανταλλακτικό δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά το πρόβλημα είναι της συσκευής θα υπάρξει χρέωση 18 ευρω + ΦΠΑ. Για αυτό παρακαλούμε να μην τοποθετείτε πάνω στην οθόνη επιπρόσθετες κόλλες ή άλλα κολλώδη υγρά, γιατί το Service τα θέτει αυτομάτως εκτός εγγύησης.
Σε κάθε περίπτωση η επιβεβαίωση τυχόν ελαττωματικού προϊόντος γίνεται από την κατασκευάστρια εταιρεία, στην οποία και αποστέλλεται το προϊόν έπειτα από την παραλαβή του από την εταιρεία μας.
Έπειτα από την ολοκλήρωση του ελέγχου από την κατασκευάστρια εταιρεία και σύμφωνα με το αποτέλεσμα, προχωράμε σε αντικατάσταση ή πίστωση του προϊόντος.