ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΙΝΗΤΩΝ ORIGINAL
ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ-TABLETS-FCT
SMART TECH-GADGETS-WEARABLES-BLUETOOTH
ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ - POWER BANK
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΩΝ-TABLETS
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SCOOTER - ΗΛEΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ
ΗΧΟΣ - ΕΙΚΟΝΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
RADIO - ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΪΑΤΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ- MYDATA - ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Όροι και προϋποθέσεις
·Πριν από την αποστολή προϊόντων στην εταιρεία μας, πρέπει να αποστείλετε συμπληρωμένη την φόρμα RMA / DOA και να λάβετε e-mail τον αριθμό έγκρισης RMA από εμάς.
·Η φόρμα RMA θα πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένη, έτσι ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση ως προς την διεκπεραίωσή της.
·Προϊόντα χωρίς Αριθμό έγκρισης RMA δεν θα γίνονται αποδεκτά και θα επιστρέφονται με χρέωση παραλήπτη. (Αυτό σημαίνει ότι και τα επιστρεφόμενα προϊόντα που δίνετε στους πωλητές πρέπει πρώτα να έχουν πάρει έγκριση και αριθμό RMA από την εταιρεία.)
·Παρακαλώ να γίνεται αποστολή μόνο των προϊόντων που βρίσκονται στην φόρμα έγκρισης και όχι όλα τα είδη που έχετε δηλώσει στην φόρμα RMA.
·Η αποστολή Δελτίου Αποστολής μαζί με την φόρμα RMA μέσα στο δέμα είναι απαραίτητη. Σε κάθε άλλη περίπτωση, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εταιρεία.
·Η έγκριση RMA βασίζεται στα πραγματικά προϊόντα που έχει παραλάβει η εταιρεία και θα σας ενημερώσει για την κατάσταση παραλαβής τους.
·Το RMA ισχύει για 15 εργάσιμες ημέρες.
·Για επιστροφή original accessories, ανταλλακτικών και κινητών τηλεφώνων, θα πρέπει να αποστέλλετε τα προϊόντα με την συσκευασία τους και την απόδειξη λιανικής για να σταλεί στον κατασκευαστή ως συνοδευτικό.
Χρεώσεις αποστολών για ελαττωματικά προϊόντα
·DOA (Defective on Arrival) για τις συσκευές Zopo θεωρούνται αυτές που παρουσιάζουν κατασκευαστικό πρόβλημα εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό λιανικής πώλησης.
Η διαδικασία ξεκινάει με αποστολή συμπληρωμένης φόρμας RMA συσκευών από τον πελάτη στην εταιρεία.
Η εταιρεία αναλαμβάνει τα μεταφορικά έξοδα για την παραλαβή του τηλεφώνου, κατόπιν απάντησης του RMA.
Η συσκευή θα πρέπει να επιστρέφεται μαζί με την πλήρη συσκευασία της, τα παρελκόμενα, φορτιστή USB-καλώδιο μεταφοράς, hands free, ότι περιείχε η συσκευασία κατά την αρχική αγορά, καθώς και το παραστατικό λιανικής πώλησης, στο οποίο θα πρέπει να αναγράφεται ξεκάθαρα το ΙΜΕΙ της. Σε περίπτωση που δεν πληροί τα παραπάνω, απορρίπτεται ως DOA και γίνεται επισκευή εντός εγγύησης.
Η εταιρεία επισκευάζει την συσκευή εντός 48 ωρών από την παραλαβή της ή την αντικαθιστά σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο από το εξειδικευμένο τεχνικό τμήμα.
Η εταιρεία μας παρέχει ηλεκτρονικό σύστημα service - DOA για να μπορείτε να ελέγχετε της πρόοδο του service της κάθε συσκευής που μας έχετε στείλει. Κάντε login στον website μας www.volte-tel.gr με τον κωδικό σας και επιλέξτε από την λίστα που εμφανίζεται στα αριστερά την επιλογή «Λίστα Service».
·Όλα τα παραπάνω ισχύουν για VGR συσκευές που αγοράστηκαν από τη VOLTE-TEL
·DOA (Defective on Arrival) για τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας (εκτός Zopo) θεωρούνται αυτές που παρουσιάζουν κατασκευαστικό πρόβλημα εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό λιανικής πώλησης.
·Η χρέωση αποστολής κατά την επιστροφή των συσκευών θα γίνεται με χρέωση του πελάτη, ενώ η αποστολή της νέας συσκευής αντικατάστασης θα γίνεται με επιβάρυνση της εταιρείας μας.
·Για την χρέωση αποστολής κατά την επιστροφή των προϊόντων ισχύουν τα παρακάτω: Original accessories άνω των 100 ευρώ καθαρής αξίας θα γίνεται με ACS χρέωση δική μας ή κατά την επίσκεψη του πωλητή στο χώρο σας.
·Υπόλοιπα προϊόντα, αξεσουάρ κινητών, ανταλλακτικά κτλ άνω των 30 ευρώ καθαρής αξίας θα γίνεται με ACS χρέωση δική μας ή κατά την επίσκεψη του πωλητή στο χώρο σας.
·Η χρέωση για αποστολή προϊόντων με ACS που κοστίζουν λιγότερο από τις παραπάνω αξίες θα χρεώνεται 3 ευρώ.
·Αν μετά τον έλεγχο, το προϊόν/προϊόντα δεν είναι ελαττωματικό/α, ο πελάτης βαρύνεται τα έξοδα αποστολών. Ελάχιστη χρέωση 3.00€.
Εγγύηση προϊόντων
DOA (Defective onArrival) θεωρούνται τα προϊόντα που έχουν παρουσιάσει πρόβλημα και έχουν αγοραστεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών.
Η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες που προκλήθηκαν από κακή χρήση του μηχανήματος, κακή εγκατάσταση, πτώση ή προσπάθεια επισκευής του από μη εξουσιοδοτημένο service. Επίσης ή εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν βλάβες που προκλήθηκαν από λανθασμένη ηλεκτρική εγκατάσταση ή πτώση της τάσης και διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος. Η εγγύηση παρέχεται στον πρώτο αγοραστή και ισχύει από την ημερομηνία αγοράς του μηχανήματος με την αποστολή του τιμολογίου/απόδειξης αγοράς του.
Εγγύηση ανταλλακτικών
Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να φέρουν τη σήμανση VL.
Συνθήκες που καθιστούν το προϊόν εκτός εγγύησης:
Οι ταινίες ασφαλείας , Φιλμ προστασίας και ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος θα πρέπει να μην έχουν σχιστεί ή αφαιρεθεί.
Το προϊόν θα πρέπει να είναι αυστηρώς εντός εγγύησης σε 3 μήνες που παρέχεται.
Το προϊόν δεν θα πρέπει να φέρει σπάσιμο , ράγισμα η γρατζουνιά, η ταινία σύνδεσης να μην έχει κοπεί η να έχει τσακίσει σε καμία περίπτωση.
Δεν θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί η να έχει έρθει σε επαφή κανένα άλλο εξάρτημα με ξένα σώματα όπως υγρά.
Να μην έχει επισκευαστεί και να μην έχει γίνει καμία είδους επέμβαση στο προϊόν.